Deze opleidingsbank biedt een overzicht van het aanbod aan opleidingen en trainingen op het gebied van gedragsinzichten en de toepassing daarvan.
Gebruik de keuzehulp om interessante en relevante opleidingen te selecteren > Start keuzehulp
...of het zoekvenster om met een trefwoord de gewenste opleiding te vinden.
Mis je nog een opleiding binnen het domein gedrag(sverandering), (sociale) psychologie, gedragseconomie, experimentele economie? Laat het ons weten!
Tijdens de post-bachelorcursus Neuromarketing van Hogeschool Utrecht staan we uitgebreid stil bij de ethische aspecten. Je leert hoe neuromarketing werkt en gaat dieper in op interessante nieuwe mogelijkheden van deze vorm van marketing.
Naam leeractivieit
Neuromarketing
Doelgroep
Communicatie- of marketingprofessionals.
Korte omschrijving
“Wat gebeurt er in het hoofd van een consument wanneer hij of zij een keuze maakt? Deze vraag staat centraal bij neuromarketing, een vorm van marketing waarbij je gebruik maakt van kennis die is opgedaan uit hersenonderzoek. Is het onethisch om deze kennis voor marketingdoeleinden te gebruiken, of laat je juist kansen liggen als je het niet doet? Tijdens de post-bachelorcursus Neuromarketing van Hogeschool Utrecht staan we uitgebreid stil bij de ethische aspecten. Je leert hoe neuromarketing werkt en gaat dieper in op interessante nieuwe mogelijkheden van deze vorm van marketing.”
Aanbieder
Hogeschool Utrecht
Website
https://www.werkenstudie.hu.nl/totaalaanbod/Neuromarketing
Studiebelasting
6 dagdelen
Opleidingsniveau
HBO, Cursus
Kosten bij open inschrijving
1295 euro
Incompany mogelijk
-
This website uses cookies. Read more about cookies in our cookieverklaring.
These cookies never collect personal data and are necessary for the correct functioning of the website.
These cookies collect data so that we gain insight into the use and can further improve this website.
These cookies are used by providers of external content that can be displayed on this website. For example video, marketing- and/or tracking cookies.